Retourbeleid
1. Wanneer mag ik een artikel retourneren of ruilen?
Dat kan heel simpel: als het product compleet is, niet gebruikt en nog in de originele, onbeschadigde verpakking zit.
Is alles in orde? Dan betalen we je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt afgerekend. Lekker duidelijk.
2. Hoeveel dagen heb ik om mijn online aankoop te retourneren?
Je hebt 14 dagen bedenktijd.
Bestelde je meerdere artikelen? Dan gaat de termijn pas in wanneer het laatste pakketje bij je is bezorgd. Fris en overzichtelijk.
3. Hoe retourneer of ruil ik mijn online aankoop?
Je bestelling is bezorgd door een externe bezorgdienst, rechtstreeks vanuit ons magazijn.
Wil je iets terugsturen? Dan komt een bezorger het product ook weer bij je ophalen. Hiervoor rekenen we retourkosten die gelijk zijn aan de bezorgkosten die je hebt betaald.
Neem even contact op met onze klantenservice via klantenservice@allesz.nl of 055-7506666.
Retourneer je de hele bestelling? Dan krijg je je bezorgkosten terug. Die verrekenen we met de retourkosten. Alles netjes opgelost.
4. Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je product beschadigd aankomt, krijg je gewoon een nieuw exemplaar.
Laat het ons even weten via klantenservice@allesz.nl of 055-7506666.
Let op: gebruik je het product meer dan nodig is om het te bekijken of te testen? Dan kan er waardevermindering ontstaan. Wees dus een beetje lief voor je spullen.
5. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 3 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen.
We storten het bedrag terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald.
Terugbetaling doen we alleen als het artikel compleet, onbeschadigd en in originele staat bij ons terugkomt. Alles netjes. Jij blij.
6. Contact
Vragen over je bestelling, levering, retour of iets anders?
Onze klantenservice helpt je graag:
klantenservice@allesz.nl
055-7506666